13.05.2021 20:46 - Смъртоносни мозъчни заболявания на Prion и експериментални mRNA Covid-19 ваксини: Проучването открива правдоподобна връзка
Автор: zahariada Категория: Други

Последна промяна: 13.05.2021 20:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Публикувано на:  Четвъртък, 6 май 2021 г. в 6:15 ч.

Сутринта Написано от:  Сайер Джи, основател Тази статия е защитена с авторски права от GreenMedInfo LLC, 2021 г.
Посетете нашите указания за повторно публикуване

image

Важно и силно тревожно проучване, публикувано в началото на тази година в списанието Microbiology & Infectious Diseases, озаглавено " Covid-19 RNA Based Vaccines and the Risk of Prion Diseases ", разглежда един от многото потенциални, неволни, неблагоприятни ефекти върху здравето на експерименталната иРНК Понастоящем ваксините Covid-19 се прилагат в цял свят, а именно, тяхната възможна индукция на прионни заболявания, категория на силно фатални мозъчни разстройства.

Резюмето на изследването, което си заслужава да бъде прочетено, обобщава както контекста, намерението, така и резултатите от разследването:

Разработването на нова технология за ваксиниране беше измъчвано с проблеми в миналото. Настоящите базирани на РНК ваксини SARSCoV-2 бяха одобрени в САЩ, като се използва спешна поръчка без обширни дългосрочни тестове за безопасност. В тази статия беше оценена ваксината Pfizer COVID-19 за потенциал за индуциране на базирано на прион заболяване при получатели на ваксина. РНК последователността на ваксината, както и целевото взаимодействие на протеиновия шип бяха анализирани за потенциал за превръщане на вътреклетъчни РНК свързващи протеини TAR ДНК свързващ протеин (TDP-43) Саркома (FUS) в техните патологични прионни конформации.Резултатите показват, че ваксината РНК има специфични последователности, които могат да предизвикат TDP-43 и FUS да се сгънат в техните патологични потвърждения за прион.В настоящия анализ бяха идентифицирани общо шестнадесет UG тандемни повторения (ΨGΨG) и бяха идентифицирани допълнителни UG (ΨG) богати последователности. Намерени са две GGΨA последователности. Потенциални G Quadruplex последователности вероятно са налице, но е необходима по-сложна компютърна програма, за да се проверят тези. Освен това, протеиновият протеин, създаден от транслацията на ваксината РНК, свързва ангиотензин конвертиращия ензим 2 (ACE2), ензим, съдържащ цинк. Това взаимодействие има потенциал да увеличи вътреклетъчния цинк. Доказано е, че цинковите йони причиняват трансформацията на TDP-43 до неговата патологична прионна конфигурация.Известно е, че сгъването на TDP-43 и FUS в техните патологични потвърждения на прион причинява ALS, дегенерация на предния темпорален лобар, болест на Алцхаймер и други неврологични дегенеративни заболявания. Приложената констатация, както и допълнителните потенциални рискове, карат автора да вярва, че регулаторното одобрение на базирани на РНК ваксини за SARS-CoV-2 е преждевременно и че ваксината може да причини много повече вреда, отколкото полза. [акцент добавен] "

Както можете да видите по-горе, авторът явно е загрижен от факта, че новите ваксини Covid-19, базирани на иРНК, които понастоящем са разположени на стотици милиони в САЩ и по света, са били измъчвани от проблеми в миналото, и понастоящем им е позволено да заобиколят правилното изпитване за безопасност и ефикасност, което обикновено се изисква за одобрение от FDA, чрез Разрешение за спешна употреба, влязло в сила на 4 февруари 2020 г. , което обезщетява производителите от отговорност и което стана възможно чрез обявяването на извънредна здравна ситуация в страната за които се знае, че се основават на дефектно моделиране на болести, статистика за смъртта на Covid и дефектни PCR-базирани номера на случаи Covid ) и изисканите от тях спешни медицински правомощия.

image
Болестта на Кройцфелд – Якоб (CJD), известна още като неврокогнитивно разстройство или подостра спонгиформна енцефалопатия, се дължи на прионна болест, бързо прогресиращо и силно фатално дегенеративно мозъчно разстройство

Следователно изследването се стреми да оцени и идентифицира възможността един от нежеланите, неблагоприятни ефекти на ваксините (по-специално ваксината Pfizer) да бъде, че или синтетичната нуклеозид-иРНК последователност, избрана за тези ваксини, или взаимодействието на протеиновия шип след прилагането им може да доведе до патологично неправилно сгъване на протеини, които обикновено се намират в клетките, превръщайки ги в така наречените приони - което може да доведе до бързи и силно смъртоносни нарушения, свързани с дегенерация на мозъка. [За да научите повече за прионните заболявания, можете да получите резюме на уебсайта PrionAlliance.com ]

Изследването разкрива, че наистина съществува правдоподобен механизъм за образуване на прион, индуциран от иРНК Covid-19, а именно, "известно е, че сгъването на TDP-43 и FUS в техните патологични потвърждения на прион причинява ALS, дегенерация на предния темпорален лобар, болест на Алцхаймер и други неврологични дегенеративни заболявания. "

Изследването посочва, че са направени предишни изследвания, които показват, че има връзка между ваксините COVID-19 и прионната болест:

И накрая, други работещи в тази област са публикували допълнителна подкрепа, че ваксините COVID-19 могат потенциално да индуцират прионна болест. Автори [18] откриват свързани с прион последователности в протеина на COVID-19, които не са открити в сродни коронавируси. Други [19] са съобщили за случай на прионна болест, болест на Кройцфелд-Якоб, първоначално възникнала при мъж с COVID-19. " [акцент добавен]

В увода авторът също така заявява, че опасенията относно дългосрочните неблагоприятни ефекти върху здравето на ваксините не са нови, дори когато ваксините са одобрени чрез нормални, дългосрочни изпитвания (~ 10-15 години) и са преминали регулаторно одобрение от FDA :

Установено е, че ваксините причиняват множество хронични, късно развиващи се нежелани събития. Някои нежелани събития като диабет тип 1 може да се появят едва 3-4 години след прилагането на ваксина [1]. В примера на диабет тип 1 честотата случаите на нежелани събития могат да надхвърлят честотата на случаи на тежки инфекциозни заболявания, ваксината е предназначена да предотврати. Като се има предвид, че диабет тип 1 е само едно от многото имуно-медиирани заболявания, потенциално причинени от ваксини, хроничните късно настъпващи нежелани събития са сериозно обществено здраве проблем."

Появата на нова технология за ваксиниране създава нови потенциални механизми на нежелани събития от ваксината. Например първата убита ваксина срещу полиомиелит всъщност е причинила полиомиелит при реципиентите, тъй като разширеният производствен процес не е убил ефективно полиомиелита, преди да бъде инжектиран на пациенти. Базираните на РНК ваксини предлагат специални рискове от предизвикване на специфични нежелани събития.

Едно такова потенциално неблагоприятно събитие са заболявания, основани на прион, причинени от активиране на вътрешните протеини за образуване на приони. Публикувано е богато знание за клас РНК-свързващи протеини, за които е доказано, че участват в причиняването на редица неврологични заболявания, включително болестта на Алцхаймер и ALS. TDP-43 и FUS са сред най-добре проучените от тези протеини [2].

Базираната на Pfizer РНК ваксина COVID-19 е одобрена от американската FDA съгласно разрешение за спешна употреба без дългосрочни данни за безопасност. Поради опасения относно безопасността на тази ваксина беше проведено проучване, за да се определи дали ваксината потенциално може да предизвика базирано на прион заболяване. "[курсив добавен]

В дискусионната част на изследването е разгледан още един важен фактор, а именно възможността да е имало злоупотреба с изследванията на РНК (финансирана от Фондация Бил и Мелинда Гейтс и Медицинска фондация Елисън) и че причиняващите болести приони могат да се считат за биооръжия :

„ В медицината има стара поговорка, че„ излекуването може да е по-лошо от болестта. “Фразата може да се приложи към ваксините. В настоящата статия се повдига опасението, че базираните на РНК ваксини COVID имат потенциал да причинят повече заболявания, отколкото епидемията на COVID-19. този документ се фокусира върху нова потенциална неблагоприятна механизъм събитие причинява прион заболяване, което може да бъде дори по-често и инвалидизиращи от вирусната инфекция на ваксината е предназначена да предотврати. Докато този документ се фокусира върху един потенциален нежелано събитие има множество други потенциални фатални нежелани събития, както е обсъдено по- долу.През последните две десетилетия има опасения сред някои учени, че прионите могат да се използват като биооръжие.Съвсем наскоро има опасения, че вездесъщите вътреклетъчни молекули могат да бъдат активирани, за да причинят прионна болест, включително болестта на Алцхаймер, ALS и други невродегенеративни заболявания. Тази загриженост възниква поради възможността за злоупотреба с изследователски данни за механизмите, чрез които някои РНК свързващи протеини като TDP-43, FUS и други могат да бъдат активирани, за да образуват приони, причиняващи заболявания. Фактът, че това изследване, което би могло да се използва за разработване на биооръжия, се финансира от частни организации, включително Фондация Бил и Мелинда Гейтс, и Медицинска фондация Елисън [2] без национален / международен надзор също е проблем. В миналото например имаше забрани за публикуване на информация, свързана с изграждането на ядрени бомби. "[курсив добавен]

Поставен е друг изтъкнат и загрижен момент, който трябва да бъде обсъден допълнително:

„Данните не са публично достъпни, за да предоставят информация за това колко дълго се транслира ваксиналната РНК в получателя на ваксината и колко дълго след транслацията протеиновият протеин ще присъства в клетките на получателя.  [акцент добавен]

Докато промоционалното копие и повърхностните обяснения предоставят на обществеността както производителите на иРНК Covid-19 ваксини, така и техните потенциални регулаторни агенции в правителството, които определят ваксините като недвусмислено безопасни, въпреки съществуването на над 118 000 съобщения за нежелани събития на Правителствената база данни на системата за докладване на нежелани събития за ваксини (VAERS) към 6 май 2021 г. реалността е, че тези ваксини генетично модифицират част от клетките на реципиента във ваксинен антиген („протеин с шипове“), произвеждайки биофабрики - нещо, което никога не е правено преди в световната история на ваксинационните кампании.

Никъде не са представени доказателства (на базата на многогодишни изследвания върху хора), че този процес ще се осъществи безопасно, нито колко дълго ще продължат ефектите и какви са възможните неблагоприятни ефекти както за ваксинираните, така и за тези, които са изложени на тях като странични наблюдатели и кой може да преживее хоризонталния трансфер на антигени / антитела, предизвикани от ваксина, чрез процеси, медиирани от екзозома или „изхвърляне на микровезикули“ (научете повече за това тук: Начини ваксините иРНК Covid-19 могат да навредят на неваксинираните изследвани в дълбочина ). Не се обсъжда и как тези промени във физиологията и генетичния състав на засегнатите могат да се предадат на тяхното потомство, което сега е установена възможност предвид публикуването на следното проучване:„Предаване на РНК от сома към зародиш при мишки, ксенографтирани с човешки туморни клетки: Възможен транспорт чрез екзозоми , и за които преди това докладвах подробно тук .

Изследването също така поражда загриженост относно иРНК ваксините, които могат да предизвикат автоимунни заболявания:

Автоимунитетът и противоположното състояние, метаболитен синдром, са добре известни нежелани събития, причинени от ваксини [14]. Инфекциите с COVID-19 са свързани с индуцирането на автоантитела и автоимунно заболяване [15,16], което прави повече от правдоподобната ваксина, която може да направи един и същ. Един автор установи, че аминокиселинните последователности, кодирани от протеина на шип, са идентични с последователностите в човешки протеини, включително протеини, открити в ЦНС [17]. Автоимунитетът може да бъде предизвикан и от разпространение на епитоп, когато чужд антиген, като протеина на шипа , се представя от антиген представяща клетка, която също има самостоятелни молекули, прикрепени към нейните MHC молекули. " [акцент добавен]

Изследването завършва със строго предупреждение:

"Одобряването на ваксина, използването на нова РНК технология без задълбочени тестове е изключително опасно. Ваксината може да бъде биооръжие и дори по-опасна от първоначалната инфекция." [акцент добавен]

Необходима е смелост, като изследовател, да се обръщате и публикувате по теми като тези. Особено, по това време на почти универсалната централизация и оръжие на международните медии срещу открито обсъждане на истинските рискове от иРНК Covid-19 ваксините - или каквито и да било ваксини в този смисъл. Както веднъж каза Оруел, „във времена на всеобща измама да казваш истината е революционен акт“. Без съмнение този изследовател и тази статия ще бъдат атакувани, „проверени и развенчани от факти“ и хвърлени в нарастващия кош на така наречените „теории на конспирацията“. Оттеглянията са друга форма на цензура, която става все по-честа в пространството на научните изследвания, която оспорва господстващия разказ, независимо дали науката е точна. Въпреки това, има нарастващо движение на милиони върху милиони по целия свят,нарушава основните медицински етични принципи, установени след Нюрнбергския процес (1947 г.) срещу медицински експерименти с хора без пълно информирано съгласие, и трябва да се противодейства със силни, основани на доказателства, мирни несъгласия и конструктивни действия. Ето защо насърчаваме нашите читатели да направят следното:

1. Присъединете се към списъка с бюлетини на платформата за цифрово застъпничество на Stand for Health Freedom и оставете гласа ви да бъде чут чрез широка гама от кампании, които сме създали, за да улесним контакта с избраните ви служители.
  2. Споделете тази статия. Във времена на широко разпространено деплатформиране, препращането на това по имейл или споделянето на това, което остава от социалните медии, помага за разпространението на истината.
  3. Присъединете се към списъка с бюлетини на Greenmedinfo.com и обмислете да направите еднократно дарение или да станете член (само .16 цента на ден); ние сме 100% безплатна платформа без реклами, която разчита изцяло на потребителска поддръжка, за да ви обслужва. Никога досега вашата подкрепа не е била по-важна за нашето оцеляване и способността ви да ви предоставя информация, от която се нуждаете, за да направите информиран избор за вашето здраве.
  4. Следвайте ни в Telegram, алтернатива на широко разпространената цензура в социалните медии, за актуализации в реално време: https://t.me/sayeregengmi
  5. Научете повече за неволните ефекти на ваксинациите в базата данни Greenmedinfo.com, която съдържа над 1300 проучвания, които поставят под съмнение твърдението, че ваксините са априори, недвусмислено безопасни и ефективни:  www.greenmedinfo.com/anti-therapeut-action / ваксинация-всички
image

Sayer Ji е основател на  Greenmedinfo.com , рецензент в  International Journal of Human Nutrition and Functional Medicine , съосновател и главен изпълнителен директор на Systome Biomed , заместник-председател на борда на  Националната здравна федерация , член на Управителния комитет на Global Non- Фондация ГМО .

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари