Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2021 09:41 - СПОМЕННО И БЪДЕЩНО
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 345 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 24.09.2021 09:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Бях млада. Е, на тридесет почти,
но правех си венчета от цветята,
под шапката ми, пълна със мечти,
ухаеше на пролет и на лято.

А роклята - на дъхави цветя
и на трева ухаеше налята,
скроена позитивно младостта
вървеше в смели стъпки по Земята.

Но вече съм на шестдесет и три,
не ми ги дават, ама са си толкоз,
обаче Юпитерът ме държи
със здраве, оптимизъм и със бодрост.

И малко мъдрост сякаш е пришил
в годините ми, като за украса.
Но, да ви кажа, дойде ли април
отново на крилете ме понася.

Уж реалист , уж опитна жена,
но минало с проблеми го забравям.
Не ме наляга , божем, тъмнина.
Светът е хубав, щом го осветявам.

23 септември 2021г., София
Росица КОПУКОВА

image       



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - СПОМЕННО И БЪДЕЩНО
24.09.2021 09:42

Бях млада. Е, на тридесет почти,
но правех си венчета от цветята,
под шапката ми, пълна със мечти,
ухаеше на пролет и на лято.
А роклята - на дъхави цветя
и на трева ухаеше налята,
скроена позитивно младостта
вървеше в смели стъпки по Земята.
Но вече съм на шестдесет и три,
не ми ги дават, ама са си толкоз,
обаче Юпитерът ме държи
със здраве, оптимизъм и със бодрост.
И малко мъдрост сякаш е пришил
в годините ми, като за украса.
Но, да ви кажа, дойде ли април
отново на крилете ме понася.
Уж реалист , уж опитна жена,
но минало с проблеми го забравям.
Не ме наляга , божем, тъмнина.
Светът е хубав, щом го осветявам.

23 септември 2021г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - Заразяваш с ведрост и оптимизъм, Роси, които мощно струят
24.09.2021 20:07
от твоя прекрасен стих. Лично аз много се нуждая точно от такава поезия, както по чисто естетически съображения, така и заради разпръскването на облаците на негативизма и песимизма, стъстяващи се в мен. Поздравление!

"А роклята - на дъхави цветя
и на трева ухаеше налята,
скроена позитивно младостта
вървеше в смели стъпки по Земята.
Но вече съм на шестдесет и три,
не ми ги дават, ама са си толкоз,
обаче Юпитерът ме държи
със здраве, оптимизъм и със бодрост."

П.П. Никой не може да ти даде 63. Изглеждаш много по-млада!
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.Трогната съм.
24.09.2021 21:15
missana написа:
от твоя прекрасен стих. Лично аз много се нуждая точно от такава поезия, както по чисто естетически съображения, така и заради разпръскването на облаците на негативизма и песимизма, стъстяващи се в мен. Поздравление!

"А роклята - на дъхави цветя
и на трева ухаеше налята,
скроена позитивно младостта
вървеше в смели стъпки по Земята.
Но вече съм на шестдесет и три,
не ми ги дават, ама са си толкоз,
обаче Юпитерът ме държи
със здраве, оптимизъм и със бодрост."

П.П. Никой не може да ти даде 63. Изглеждаш много по-млада!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6605593
Постинги: 5041
Коментари: 23943
Гласове: 9774
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031