Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2023 20:19 - Приключване в блога
Автор: barin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10460 Коментари: 35 Гласове:
69

Последна промяна: 15.01.2023 22:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                  Здравейте, приятели и читатели,
           Настъпи време да напиша последното си нещо в блога и да кажа "довиждане". Всяко нещо си има начало и край.
image
               Моето начало беше на 15 март 2015 г. с темата ми за св. Боян-Енравота. Предизвикано беше от първия отказ да се приеме мой доклад за Българския календар на Варненска историческа конференция през ноември 2014 г. Сега след 7 години и 10 месеца това е последната ми тема. През всичките тези години написах над 420 различни теми, преобладаващо исторически и свързани с България и българското. Имам близо 3 милиона прочита, влизания в блога, което прави по 1038 на ден. Мисля, че това е добра цифра. В ранни зори на 1 януари станах 9-ти в област"история". Моите теми се четат добре, имаше ммнпго коментари, много рядко лоши и неприятни. Няма голямо значение колко са гласовете под моите теми, но съгласете се, че е по-приятно да видиш 50 +, отколкото 5. Години наред всяка сутри към 6-6:20 гледах колко хора са чели блога, докато си пиех сутришното кафе. Обикновено съм избягвал грубости, крайни позиции и едва ли някой може да се оплаче от мен. През това време написах една статия в "Наука и техника за младежта:, 15 в academia.edu, по една в Помагало и "Клуб военна история", 2 в "Наука.бг". Писах малко във Wikipedia, но се отказах. ОСтанаха някои добри мои теми, започнати от мен: жирокомпас, Нуд -ад -дин, цвете омйниче, владетели на Волжка България, категория"Паркови дървета", писател Иван Бързаков и други. През изминалия период успях да се вредя и изнеса цели 15 доклада на исторически и научни конференции в България. Един от докладите ми беше награден в края на 2021 г. от Шуменски университет"Епископ Константин Преславски". През ноември 2022 г. ме приеха за член на Съюза на учените. Съвсем наскоро- 13.01.2023 г. посадих 100-ното си дърво- бял бор в двора на Техническия университет( ВМЕИ)- Варна. Събитието беше отразено от Радио Варна и ВМЕИ. Посаждането му е пример как в петък-13, вали дъжд и след едно дежурство мога да направя деня хубав за себе си, напук на астрологическите прогнози и лошата слава на таъв ден. Един от многото принципи на семейството ми гласи: "Ако денят ти не тръгне добре- постарай се да го промениш". През близо осемте години се срещнах с повече от 15 човека, пишещи в блога, с други се чувах по телефона, запознах се с учени, преподаватели, работещи в музеите. Оказа се, че те са услужливи и ми предоставиха много материали, помогнали за написването на някои теми в блога. 
               Успехите ми са много и в различни направления и области: измислих символ на рода, а наскоро обявих празниците в семейството, издирих информация за роса си до 5 поколения назад. Всичко това не беше лесна работа, но се справих. Затова ежегодно на 21 декември( старобългарската Нова година си правя равносметка и отчитам поредица от успешни години. Стигна се дотам, че от конференциите да ме търсят за доклади. През 2019 г. по време на историческата възстановка в Хоталич"Фестивал за историческо наследство" победих публиката на въпроси за Римската империя и отнесох много награди у дома. Отказвал съм се внезапно и от други неща: даренията, туристическите преходи, малко след като ми връчиха втората златна значка от движението "Сто национални туристически обекта", а в миналото- да играя тенис на маса. Сега се отказвам да пиша в блог.бг. Не съм обиден или засегнат от никого, просто така съм решил. На всички благодаря за подкрепата и съдействието, които са ми оказвали. Няма да изброявам имена, защото са прекалено много и със сигурност ще пропусна някои. Получавал съм критики за монетата с моя образ, звездата и чешмата на мое име, но не им обръщам внимание, както и на публикуването на 15-20 снимки при саденето на дървета във facebook. Наскоро точно варненци бяха против ""Имената на носителите на 2 златни туристически значки да се пишат в офисите на туристоческите дружества в града". От БТС подкрепиха тази моя идея, както и от някои други градове, сякаш да се потвърди поговорката "Никой не е пророк в родния си град".   
               Предстоят ми две основни задачи, които през тази и следващите години трябва да разреша: кандидатствам за докторантура във ВМЕИ Варна, катедра"Екология и опазване на околната среда" и правя опити да получа разрешително хората от местност "Крушките", близо до Варна да си изградят параклис на името насв. Боян- Енравота. По една случайност с него започнах тук да пиша. Параклисът ще бъде първият в България с това име. Вчера получих очаквания лиценз за Сравнителния календар( от едната страна църковен, от другата- старобългарски с пояснения под месеците). Четирима го издадохме на 29.10.2018 г. и досега няма друг издаван. 
                 От утре по-рядко ще посещавам блога си, но това  не означава, че няма да отговарям на коментари и лични съобщения. Блогът остава отворен, който иска да чете темите ми. Не очаквах, че в САЩ и Русия също по 100-120 човека ще четат моите писания. От 1.09.2022 г. от Великобритания мои приятели ми подариха титла"лорд", за съпругата ми"лейди". Поради тези причини спрях да пиша лоши неща за САЩ, Русия и Великобритания. Обикновено лоши неща съм писал за нашите съседи, които заслужават. Постигнал съм много засега, но, както гласи поговорката "Апетитът идва с яденето" ще продължавам напред. 
image
               Досега съм споделял някои неща отмоя живот и дейности, с които се занимавам. На аватара ми стои символа на моя род, измислян преди малко повече от 3 години. Предполагам, че съм оставил добри впечатления от познанията си и  се оттеглям с достойнство. Оставям си вратичка, че може да се завърна, както се е случвало на други места. 
               Благодаря ви и довиждане 



Гласувай:
69



1. dobrodan - Барин... Уважавам решението ти,
15.01.2023 20:26
но ще се усети липсата ти.
Успех, каквото и да си захванал, и все пак пиши, като имаш време!
цитирай
2. aprilov - Довиждане! Благодарим ти за инт...
15.01.2023 20:53
Довиждане! Благодарим ти за интересните публикации и успех във всичко!
цитирай
3. notfun - ...иване, приятно, ми беше )
15.01.2023 20:56

ти си, Човек, на Идеала, и, на Делата..
радвам, се,за твоите успехи, многоо..
нека да имаш, още,и още...и да, хвалиш,Рода си..

Варне, е Корен, Съдба,и Бъдеще..Земя,завинаги!

до нови срещи, приятел () Бог ,с теб...
цитирай
4. zemela - Ще липсваш!
15.01.2023 21:01
Беше ми интересно да чета публикациите ти. Желая ти успех, с каквото и да си решил да се захванеш!
цитирай
5. lamb - Надявам се скоро да се завърнеш!...
15.01.2023 21:06
Надявам се скоро да се завърнеш!
Сърдечни поздрави!
цитирай
6. panazea - Твоята ерудиция ще липсва в блога !
15.01.2023 21:06
Бъди щастлив и успешен във всяко начинание !
Тони
цитирай
7. yuriylenev - Ще чакам да се появяваш от време на време.... :-) Успехи!
15.01.2023 21:15
Ще чакам да се появяваш от време на време.... :-) Успехи!
цитирай
8. tonsun - Здраве, Добруване, Благоденст...
15.01.2023 21:48
Здраве, Добруване, Благоденствие... и Успехи във всяко твое начинание!
Благодаря за всичко, което прочетох и научих от теб!(bow)
На Добър Час!:)
цитирай
9. iw69 - Успех
15.01.2023 22:19
в новото начинание!
цитирай
10. mt46 - Здравей, Барин!
15.01.2023 23:32
Предполагам, че скоро може да се върнеш...
Успех!...
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Адаш!
16.01.2023 00:37
Надявам се, че като всяко решение от подобен род и то ще е предпоследно!
Желая ти здраве и успех приятелю, в твоите нови занимания, като такива ги приемам!
Сигурен съм ,че ще сполучиш!
цитирай
12. miri479 - Ще липсваш в блога,
16.01.2023 07:30
желая ти много нови успехи!
цитирай
13. katan - Здравей, Иване!
16.01.2023 09:27
Исках да отговоря на коментара ти в моя пост и да те поздравя за новите успехи и 100 - то посадено дърво, за докторантурата и за всичко, което си направил и продължаваш да правиш с ентусиазъм, неотказване и с истинско дръзновение и плам.
Влязох преди това, както всеки ден да "нагледам":) блога ти и ...
Загорча ми от сбогуването.
Стана ми чоглаво, че един човек като теб е решил да сложи точка на яркото си присъствие тук.
Имам все пак една мааалка молбица към теб: нека точката да не е категорична.
Нека е /; или .../.
Обръщай се назад, към нас ...понякога.
Лично на мен ще ми липсваш, но ти пожелавам да надминеш хоризонта, който в момента имаш и да стигнеш много, много далеч в начинанията си и в ... човещината си!
Попътен вятър, приятелю!
цитирай
14. avangardi - Пожелавам ти успех! Да се радваш, да ...
16.01.2023 09:53
Пожелавам ти успех! Да се радваш, да раздаваш и да не преставаш да мислиш все така позитивно!
Просто продължавай напред и нагоре, работа и пак работа, а успехът просто ще е в скута ти!
цитирай
15. notfun - ком 11...аз ,НЕ съм била, никога, анонимна.)
16.01.2023 10:05

изв барин..

зашо,Буля Раса Ракетовноя пуТенскоя, ме преследва !?

2. parisinfo - Тъпа си като нотфуна, но си усвоила правописа, за разлика от нея.
01:10

Прочела ли си тук казаното от Арестович?
Повтарям: Той казва (а аз написах), че ПВО укро-ракета е ОТКЛОНИЛА, руската ракета и по този начин, вместо да порази военната цел, руската ракета е поразила блока... (Точно като полския случай)...
Къде е лъжата, мадам? Ти разбираш ли какво съм написал? Тъпа си, но не колкото нотфун, която е още по-елементарна от теб. Затова и ти отговарям, а не те трия.
Ако се поправиш, ще изтрия този отговор-коментар с написаното и ще отчета при теб ПРОГРЕС...

raders написа:
цитирай
16. notfun - raders / клегата, не е ''мадам'..лудаа расосстино..
16.01.2023 10:06


2. parisinfo - Тъпа си като нотфуна, но си усвоила правописа, за разлика от нея.
01:10

Къде е лъжата, мадам? Ти разбираш ли какво съм написал? Тъпа си, но не колкото нотфун, която е още по-елементарна от теб. Затова и ти отговарям, а не те трия.
Ако се поправиш, ще изтрия този отговор-коментар с написаното и ще отчета при теб ПРОГРЕС...

raders написа:
цитирай
17. emi1ts - Здравей Иво!
16.01.2023 12:13
Със сигурност такива решения са трудни !Макар да е изненадващо и за мен най- вероятно имаш достатъчно сериозни и основателни лично твои причини.Ти си много ерудиран,с обширни бих казала енциклопедични знания и благ характер. Като такъв човек ,на мен лично ще ми липсваш в блога.Пожелавам ти много успехи,здраве,щастие и удовлетворение от постигането на целите ти!Хубави дни Иво!
цитирай
18. donchevav - На добър час, Иване! И благодаря! ...
16.01.2023 16:38
На добър час, Иване! И благодаря! Наминавай понякога, не ни забравяй! Надявам се някоя хубава тема, заедно с навика, любопитството и мъъъничко носталгия, да те върнат пак тук!:)
От сърце ти пожелавам успех!
цитирай
19. rosiela - БАРИН,
16.01.2023 17:45
не съм съгласна, но решението е твое.
Успехи във всяко начинание.
цитирай
20. syrmaepon - С пожелание за успех
16.01.2023 17:51
и ново завръщане! Поздрави!
цитирай
21. elizabethborislavova - успех
16.01.2023 21:54
Лично на мен ще ми липсват твоите публикации.
цитирай
22. laurencia - До скоро, Барин
17.01.2023 10:25
Бъди здрав и успехи навсякъде!
цитирай
23. barin - Благодаря ви, приятели за хубавите ...
17.01.2023 13:44
Благодаря ви, приятели за хубавите думи на изпращане. Блогът не е затворена страница за мен. Твърде вероятно е да се появя, а може би от време на време ще влизам и чета и коментирам. Радвам се, че сте ме оценили и сте останали с добри впечатления от мен.
цитирай
24. bojo12345 - Барин, желая ти успех и благополучие във всичко!
17.01.2023 16:44
Живот и здраве!
цитирай
25. kvg55 - barin,
17.01.2023 20:21
Е, щом си се изчерпил. Разумно.
цитирай
26. rozasaronova888 - Благословения, Барин!
22.01.2023 21:38
Господ да е с теб във всяко начинание!
цитирай
27. bojil - Здравей приятелю!
30.01.2023 13:58
Може би си имаш причина да прекратиш участието тук,но имам желание да те помоля- не бързай да се оттегляш,продължи да пишеш ако е възможно ??!
цитирай
28. veneti - Пожелавам успех!
01.02.2023 20:54
Успех !
цитирай
29. explorer - Желая успех! Но ми се ще и да попитам - ...
07.02.2023 22:52
Желая успех! Но ми се ще и да попитам - аз съм коментар 30 в подкрепа на блога - колко да се съберем, че да преосмислиш решението си? Бъди добър, където и да се изявяваш занапред!
цитирай
30. barin - Здравейте, мои почитатели и ком...
08.02.2023 06:36
Здравейте, мои почитатели и коментирали последната ми тема. Аз може и да се върна след време. Много благодаря за хубавите думи. Все пак понякога влизам за малко в блога и поглеждам какво ново има. Добре, че всички имат положително отношение към мен.
Поздрави!
цитирай
31. missana - Успехи, Барин! На добър час!
11.02.2023 00:49
Съжалявам, че си взел това решение. На мен определено ще липсваш.
Дано това е довиждане, а не сбогом!
цитирай
32. karpis - Попътен вятър..
25.02.2023 00:15
Попътен вятър и успехи!Все по-малко истински съблогъри оставаме,ама какво да се прави!На добър час!:))))
цитирай
33. 1etty - Ще ни липсваш
01.03.2023 19:38
Стойностните хора, като теб, вече са много малко, ти ще ни липсваш...
цитирай
34. barin - Благодаря Ви. Наистина тук съм д...
01.03.2023 19:45
Благодаря Ви. Наистина тук съм достойно оценен. Ще влизам в блога да чета и коментирам, макар и по-рядко.
цитирай
35. nebonebo - Липсваш...
06.10.2023 22:11
Бъди жив, здрав, където и да си!
цитирай
36. bezistena - Жертвената ти мисия в служба на Б...
08.11.2023 01:04
Жертвената ти мисия в служба на България ти никога няма да оставиш и ще я вършиш където и да си, Адаш!
Приятели сме, черпели сме синергия от тебе, нашата сакрална информация и тя е влязла необратимо в тебе и събира пътищата и делата ни към Божественото Познание за Истинската история на България и спасяването на подложените на геноцид Българи!
Бъди благословен, Адаш, и до нови срещи и мисии за Майка България!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: barin
Категория: История
Прочетен: 3646170
Постинги: 423
Коментари: 5974
Гласове: 67334
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031