Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03 10:04 - Люто чушле : Гласът на Ангелина Пискова - Дразнещо начало на деня
Автор: pantaleev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 778 Коментари: 37 Гласове:
20

Последна промяна: 21.03 10:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image

Уважаеми читатели,

 

Пиша ви днес, за да изразя разочарованието си от една конкретна медийна персона – Ангелина Пискова. Всеки ден, когато се събудя и включа радиото, за да започна деня си, съм посрещнат от нейния дразнещ глас в новините по БНР и репортажите и от Брюксел. Нейното постоянство и ентусиазъм са наистина обезсърчаващи.
Гласът на г-жа Пискова е като нож, който реже ушите ми всяка сутрин. Тя сякаш вярва, че е единствената журналистка в страната, която има право да говори по националното радио. Нейният ентусиазъм и енергията, с които представя репортажите, са направо непоносими. Сякаш се опитва да събуди мъртвите, а не просто да информира хората за текущите събития.
Но това, което ме дразни най-много, е връзката й със съпруга й, Момчил Инджов. Струва ми се, че всеки път, когато тя е на ефир,  намира начин да включи него или работата му. Това е очевидно промоционална тактика, която намирам за изключително неуместна и непрофесионална. На жаргон - и двамата пърдят в едно гърне, но поне той работи в частна медия и не му плащаме заплатата.
Не мога да разбера как това лице на времето е успяло да пробие в журналистическата индустрия. Нейната липса на финес, съчетана с "постоянството й", превръща сутрешното ми пиене на кафе и слушане на новините в истинско мъчение. Бих предпочел да гледам повторения на „Семейство Симпсън“ пред това да издържа гласа на Ангелина Пискова.

 

Надявам се, че тази статия ще послужи като предупреждение към другите относно нейните журналистически качества. Тя е говорител на Брюкселската пропаганда. Жената не просто съобщава новини - тя вярва на всяка опорка и я представя като светая светих. Моля, спестете ми гласа й и вместо това изберете по-приятна "компания" която да ми говори сутрин по радиото. 

 

Искрено Ваш, Панталей Панталеев -Пантич

 

 



Тагове:   досада,   радио,   пискова,


Гласувай:
20



1. icansing - Ох, че наприятно, изумено същество!
21.03 10:38
Виж за писковица докъде сме със сатирата:
https://icansing.blog/lifestyle/2024/03/19/radiotochka-li-be-da-ia-opishesh.1902876
цитирай
2. pantaleev - Виж за писковица докъде сме със с...
21.03 10:42
icansing написа:
Виж за писковица докъде сме със сатирата:
https://icansing/lifestyle/2024/03/19/radiotochka-li-be-da-ia-opishesh.1902876

Еха поздравления и за твоят постинг. Жената е много неприятна и злопаметна. Понякога имам чувството че и тя пише от профила на този дето е влюбен и загубен по нея. ;)
цитирай
3. icansing - Това "лице" по скоро прилича на друг орган от анатомията
21.03 10:52
Още един-два пъти следва да я изтипосаме. Аз я спирам ВЕДНАГА!
Нали знаеш, кои персони са такива тясно скроени, злобни, надменни?
цитирай
4. pantaleev - Още един-два пъти следва да я изт...
21.03 11:00
icansing написа:
Още един-два пъти следва да я изтипосаме. Аз я спирам ВЕДНАГА!
Нали знаеш, кои персони са такива тясно скроени, злобни, надменни?

Човече от както съм тук съм противник на Пискова. Имам и заслуга за изгонването и от този сайт. Не цялостна - но малък дял съм дал като нейн противник.
Виж помията която се лее с нейна богословия спрямо Стефан Кръстев който имаше неблагоразумието да и повярва на времето и понеже сега има различно мнение- давай да го нападаме.



П.п Преди да се фокусирам пряко върху Мимо Гарсия през 2021 обект на моята критика и на моите приятели бе цялата групичка около Пискова. От всички тях съм оправил отношенията си с Стефан Кръстев и Валери Станков. За останалата клика нищо добро не мога да кажа. Част от тях са още тук!
цитирай
5. icansing - Валери Станков ми е съгражданин, но отдавна не пише тук.
21.03 11:19
Дори не го знам дали е жив?! А Стефчо е трогателен наивник!
Много чудесни блогъри не са вече на този свят. Ние оставаме.
Вече не смеят да ме нападат, защото съм им взел страха.
Тук нямаме много лични отношения, нали- и това е добре?
Борба на идеи! А "журналистиката", хе!- това е помиярщина!
Хората не гледат ТВ, а следят ютюб каналите за информация.
цитирай
6. pantaleev - Дори не го знам дали е жив?! А Стефчо е ...
21.03 11:27
icansing написа:
Дори не го знам дали е жив?! А Стефчо е трогателен наивник!
Много чудесни блогъри не са вече на този свят. Ние оставаме.
Вече не смеят да ме нападат, защото съм им взел страха.
Тук нямаме много лични отношения, нали- и това е добре?
Борба на идеи! А "журналистиката", хе!- това е помиярщина!
Хората не гледат ТВ, а следят ютюб каналите за информация.

До колкото знам Валери е жив. Да много не са между живите. Бог да ги прости. И тези с които бяхме в добри отношения тук и тези с които бяхме противници като Юлия например.
цитирай
7. mt46 - Здравей, Пантич!
21.03 11:39
Ами това е нивото на евроатлантическата джурналистика...
ПП: Юлия починала ли е?...
цитирай
8. pantaleev - Ами това е нивото на евроатланти...
21.03 11:41
mt46 написа:
Ами това е нивото на евроатлантическата джурналистика...
ПП: Юлия починала ли е?...

До колкото знам да - през май миналата година. Знам нещо за Юлия което никога не си позволих да кажа - Юлия беше онкоболна. Ходила е на химеотерапии в Турция. За съжаление явно не са я спасили.
Беше образ - макар и противоречив.
цитирай
9. vencivaleri1951 - Бог да я прости ако е истина /надявам се да не е/Имаше страхотни попадения
21.03 12:12
pantaleev написа:
icansing написа:
Дори не го знам дали е жив?! А Стефчо е трогателен наивник!
Много чудесни блогъри не са вече на този свят. Ние оставаме.
Вече не смеят да ме нападат, защото съм им взел страха.
Тук нямаме много лични отношения, нали- и това е добре?
Борба на идеи! А "журналистиката", хе!- това е помиярщина!
Хората не гледат ТВ, а следят ютюб каналите за информация.

До колкото знам Валери е жив. Да много не са между живите. Бог да ги прости. И тези с които бяхме в добри отношения тук и тези с които бяхме противници като Юлия например.

цитирай
10. vencivaleri1951 - Пантич, след този поситнг внимавай Поглеждай към покривите
21.03 12:29
, високите етажи. Засягаш платоническите трепети на "Батман", а той други отдавна си няма
А за Инджов- булка ангелина е християнка та дрънка/макар, че духом на евреин се кланя-богат евреин/: Вие жени се покорявайте на мъжете си, както на Господа .Мъжът е глава на жената, както Господ е глава на Църквата" Ефесеяни 5:22-33 НП
Но и за мъжа е казано " Този който обича жена си , обича себе си . Чонек ще се откаже от баща, майка и ще се прилепи към жена си. Ще станат една плът"
А сега "претегли" и виж за какава плът става въпрос
цитирай
11. pantaleev - vencivaleri1951
21.03 12:40
Венци драго ми е да те видя в моят скромен блог! :)
Той Батманчо нещо ми подскачаше преди две седмици. Въобще не може да ме уплаши защото винаги получава шамар зад врата. Пък и в момента обсесията му е спрямо теб и Стефан. Мен ме подценява пък и по добре ;)
В постинга ми няма нищо обидно така че Момчи няма защо да скача. Пък и може да е препил с брюкселска крафт бира :D Не негово място не бих се притеснявал от противниците на своята съпруга, а от тези които са влюбени в нея и сигурно имат нейн плакат в стаята си като "Пешо Ватмана" пардон Батмана!
Поздрави :))
цитирай
12. pantaleev - 9. vencivaleri1951 - отностно Юла
21.03 12:41
И аз все още се надявам да се появи, но източникът ми е сигурен. Дано да е получил грешна информация наистина! Имаше купон с нея!
цитирай
13. iw69 - Родните, а и не само те,
21.03 12:42
казионни масмедии вече не могат нито да се слушат, нито да се гледат или четат.
Преставляват само водопад от управленска, безкритична пропаганда.
цитирай
14. kvg55 - pantaleev,
21.03 12:42
Преди доста години, когато още Сестрата мърдаше из блога, стрина Ангелина следеше процесът BREXIT.
Британия излезе, обаче стрината още стои в Брюксел.
цитирай
15. pantaleev - казионни масмедии вече не могат ...
21.03 12:55
iw69 написа:
казионни масмедии вече не могат нито да се слушат, нито да се гледат или четат.
Преставляват само водопад от управленска, безкритична пропаганда.


Напълно съм съгласен. Но все пак БНР е още едно островче на свободата. Все още не са забранили другата гледна точка както искат. Просто сутринта ми се наби гласът на тази неприятна жена.
цитирай
16. pantaleev - Преди доста години, когато още С...
21.03 12:59
kvg55 написа:
Преди доста години, когато още Сестрата мърдаше из блога, стрина Ангелина следеше процесът BREXIT.
Британия излезе, обаче стрината още стои в Брюксел.

Не само стои. Тя е влюбена в Брюксел. Има такава порода хора които наричам телешки главички. Пискова не то прави само за пари. Тя си вярва. И редица политици са с такова изрежение и мислене като Мара Неделчева от Хаджидимово - где гърми не вали и обратно!
Лошото е, че и доста млади хора са с промити и полирани мозъци. И такива приемат подобни като Пискова безкритично. Но има надежда - съпротивата е жива :)
Поздрави и на теб и Благодаря че взе отношение по темата.
цитирай
17. vencivaleri1951 - Да! И сега като си спомням лакардиите и, мисля си, че трябва да си с много силен характер
21.03 15:31
за да имаш такъв дух. Всичко сме "чули " от нея, но не и мрънкане. Много съжалявам, че отклоних среща по миналото лято в Слънчака с нея Винаги си мислим, че има време, а то никога не стига-Господ се смее на плановете ни


pantaleev написа:
И аз все още се надявам да се появи, но източникът ми е сигурен. Дано да е получил грешна информация наистина! Имаше купон с нея!

цитирай
18. petgrig - Уаф!
21.03 17:53
Тука е сборище на комплексарите и неудачниците!
Вийте, вийте, а Анджи ще продължава да ви говори по радиото. Щото тя е име, а вие - никои:)
цитирай
19. pantaleev - Тука е сборище на комплексарите и ...
21.03 18:33
petgrig написа:
Тука е сборище на комплексарите и неудачниците!
Вийте, вийте, а Анджи ще продължава да ви говори по радиото. Щото тя е име, а вие - никои:)


Въх! Разплете ми ръкавите на потника с този коментар. Да ти имам логиката - щом не ни пускат по радиото сме неудачници. Браво бе отличник. :D
цитирай
20. pantaleev - Венци - коментар 17
21.03 18:38
Тя беше ядосана на света. Излишно се гневеше за някои работи. Но каквато и да бе - Тук имаше купон както в зората на блога. :)
цитирай
21. 4u4ulana - Пантич, случайно мярнах предишния ...
21.03 19:21
Пантич, случайно мярнах предишния ти постинг, в който един ненормалник, единствен в сайта и цялата планета, взема оня пергриг за пулю, а ти допускаш тая възможност.Подобно малоумие е вече за клинично лечение.Пулю съм аз в тоя и още десетина профила, в които обаче напоследък рядко влизам.Обясни му на оня путински плъх, че не съм аз,защото пергриг харесва чучелото и савичката, а аз се гнуся от тях.Както и от цефуля, защото е путиноид, а аз безкрайно мразя рашизма и путинизма.



цитирай
22. pantaleev - Павка
21.03 19:52
Ако не си пергриг призови въпросният да се разкрие кой е. Предатора и всеки мой коментатор си има глава на раменете и аз не мога да променям мнението му. Пък и сме зрели хора, а не бебета в ДГ. И аз не харесвам някои евроатлантици, но какво да правим. Пък и тук всеки харесва или не харесва някой. Не сме турски сериал въпреки това! :)
цитирай
23. 4u4eloto - Преди около месец питах Добродан починала ли е Юлка.
21.03 19:59
pantaleev написа:
И аз все още се надявам да се появи, но източникът ми е сигурен. Дано да е получил грешна информация наистина! Имаше купон с нея!


Писа ми, че не е и че общувал с нея.Било й омръзнало и затова не влизала.Дано той да е прав.Ужасно се чувства липсата й.Всички, които риташе, си го заслужаваха, не ли?
цитирай
24. 4u4eloto - Той много пъти е посочвал, че не е аз.Нямам представа кой е.
21.03 20:03
pantaleev написа:
Ако не си пергриг призови въпросният да се разкрие кой е. Предатора и всеки мой коментатор си има глава на раменете и аз не мога да променям мнението му. Пък и сме зрели хора, а не бебета в ДГ. И аз не харесвам някои евроатлантици, но какво да правим. Пък и тук всеки харесва или не харесва някой. Не сме турски сериал въпреки това! :)


Ще го призова, нямам против.Но мисля, че си наясно, че не съм аз.
цитирай
25. poliqor4o - Ангелина е много харашо!
21.03 20:41
Аз не я ревнувам от Момчил.
И Полигор съм аз
цитирай
26. pantaleev - Павка
21.03 20:46
Разберете се с него. Отностно Юлия ще се радвам да е така. Да се върне и да се дракаме. Да беше права за новите ти приятели евроатлантици като Гогата, Гетьо
и този който мислят за теб.
цитирай
27. pantaleev - Кажете баби тенкю
21.03 20:49
Направих Ви купон :)) Още ме бива нали тролчовци, антитролчовци и сие :D
цитирай
28. pantaleev - Аз не я ревнувам от Момчил. И Полигор ...
21.03 21:44
poliqor4o написа:
Аз не я ревнувам от Момчил.
И Полигор съм аз

Ще ме разболеете от полигорея. А се боря с мимогарсиевщината. Трябва да съм здрав. :)
цитирай
29. leonleonovpom2 - Здравей, Пантич!
22.03 07:16
Интересен конушмак се е захормил при тебе!
Радио и телевизия , работещите в тях имат задача да манипулират еднопосочно народа! Единствената полза от тях е метеобюлетина! Каква е посоката на политическия вятър!
Рядко гледам новини и ако го правя, то е на база чутото, да разбера, каква е истината? Обикновено обратна на казаната?
Такива хора като военния министър, като пловдивският журналист са закърмени с предателско мляко!
Те по професия са предатели!
Затова султанът, след като изслуша предателя, заповядва да го обезглавят Защото ,утре ще предаде и него!
За Юлия, не и желая злото, но такива и бяха възможностите! На барабар Петко с мъжете! Забавна, стига да не я вземеш на сериозно! Особено с диалозите между профилите си!
Изведнъж да загуби интерес, звучи ми невероятно? Но, всичко е възможно на този свят!
Аз също обичам шегите, но не и дебелашките, поставящи човек в унизително положение! Хубавата шега е тази, която кара обектът и да се засмее!
Тя това изкуство не го владееше и ставаше досадна!
Но, все пак, дано да е жива!

Хубав ден!
цитирай
30. pantaleev - Здравей, Иване!
22.03 09:58
Още съм в форма нали? И даже ми отговарят на постовете с постове. Мога да мълча, мълча тук и да избухна качествено в мой стил ;)
Аз гледам вечерно време новините и главно слушам БНР или гледам няколко опозиционни предавания в интернет и по няколко малки телевизии.
От големите медии няма какво да научиш. Нивото на журналистиката наистина е сведено до мисирщина. Не харесвам Бойко Борисов но определинето за мисирки е много правилно.
И аз харесвам качественият хумор. Важното е да става майтап. А в последните години тук някои хора се взеха на много сериозно и си повярваха.
Поздрави :)
цитирай
31. 4u4eloto - Нали знаеш, че тоя е Стоянчо, който е луд по мен?
22.03 14:22

poliqor4o написа:
Аз не я ревнувам от Момчил.
И Полигор съм аз

цитирай
32. pantaleev - Павка
22.03 18:10
Не знам кой е този Стоянчо. Не одобрявам поведението ти и компанията в която се намираш. Но ценя, че помниш миналото и не търсиш конфликт с мен. И аз не търся с теб. Някога бяхме в един отбор. Нека запазим този спомен.
цитирай
33. 4u4eloto - Стоянчо е точно предаторът, който ...
22.03 19:15
Стоянчо е точно предаторът, който единствен ме смята за оня Батман.Само да уточня, че не съм в никаква компания.Естествено, че помня миналото и не искам конфликти с теб.Това, че сме на различни геополитически позиции, не е решаващо.Знаеш и колко ценях Рустам, вечна му памет!
цитирай
34. merlin1968 - "Жената не просто съобщава ...
24.03 21:42
"Жената не просто съобщава новини - тя вярва на всяка опорка и я представя като светая светих."
Така си мислиш защото не си я чувал как рецитира "Балада за комуниста"
цитирай
35. pantaleev - "Жената не просто съобщава ...
25.03 09:01
merlin1968 написа:
"Жената не просто съобщава новини - тя вярва на всяка опорка и я представя като светая светих."
Така си мислиш защото не си я чувал как рецитира "Балада за комуниста"

Нямам и желание, но си представям с какъв плам е рецитирала видната защитничка на демокрацията. Така и не получих отговор защо дружи с ченгето от шесто главно Богдан като претендира, че мрази всичко от онова време.
цитирай
36. emelika - И името
27.03 08:11
говори за човека, издава го преди да си го чул и видял.
цитирай
37. pantaleev - говори за човека, издава го преди да ...
27.03 09:22
emelika написа:
говори за човека, издава го преди да си го чул и видял.


Точно така! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pantaleev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 382202
Постинги: 164
Коментари: 4710
Гласове: 27738
Архив