Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2020 19:07 - Легендарният дисидент Петър Бояджиев за Борисов: Давате ли си сметка с какъв перверзен тип си имат работа честните хора у нас
Автор: iw69 Категория: Политика   
Прочетен: 1474 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 01.09.2020 21:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Уговореният мач между Пеевски и изпеченият измамник Борисов. Аз ще вдикна балона ВНС а вие ще отговорите с не. И така аз ще ревна, че е станало ясно, кои са сценаристите и че ние с вас нямаме нищо общо, а вие сте с БСП, Радев и вие сте организирали сценарият с Христо Иванов на Росенец.

Христо Иванов е новият Волен. И разбира се веднага на другият ден след като вие декларирате, че не подкрепяте ВНС, аз излизам от нелегалност, отивам да инспектирам един строящ се път, мисирките идвам при мен и аз обявявам, че вече е ясно кои са сценаристите. Така между нас и вас няма нищо общо, а ме клеветят. Може ли обикновеният човек, залисан в ежедневието си за насъщният да проумее тази мошеническа манипулация на изпечените мошеници. Ами трудно ще може, а ще повтаря като папагал- Доган би шута на Борисов. Разбира се пеевският сайт ПИК, ощевчера започна с опорката за лошото ченге Доган, чиято маша бил Христо Иванов и как те тримата Христо Иванов, Доган и Радев са изготвили сценарият в Росенец. Давате ли си сметка с какъв перверзен тип си имат работа в България честните хора.

Петър Бояджиев, Фейсбук 



Гласувай:
8



1. doktora757 - Не само е перверзен тип, но и пато...
02.09.2020 19:18
Не само е перверзен тип, но и патологичен лъжец, точно като ония щабаняците от НОЩ начело със Злото Джудже, които му служат като маша заедно с министъра на здравеопазването - оня сбърканяк дето си падал по млади актьори! Аман от педераси; трябва да им се спукат кратуните от бой до посиране!...... Отвратителни копелдаци!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iw69
Категория: Политика
Прочетен: 4872196
Постинги: 2538
Коментари: 6400
Гласове: 16704
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930