Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2021 09:51 - Огромна победа на Справедливостта - "Ботунски & Лиляк гейт" приключи ! Поредна победа и по любимия ми ЗДОИ през тези дни . . .
Автор: rusev Категория: Политика   
Прочетен: 1014 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
      Напълно според очакванията ми - които изложих в предишната ми публикация по темата -  и въпреки голямото Нежелание на екипа Д. Димитров & В. Велчев , на 07. 09. 2021 година получих писмо от кмета Димитров , с което той официално ме информира , че вече е предприета Процедура за Прекратяване на Договора между Общината ни ,  и т. н. поредна негова  измислица , именуваща се  ПК "Иван Стоянов" от с. Славяново , Община Попово -  с "вечния" по принцип  председател , г-н  Йордан Ботунски . . .  

    Този път - за разлика от предишният подобен случай  пак със същото лице и за същият Общински магазин  -  извършило се  през месец октомври 2016 год. !, но с друг  - и също ръководен и тежко фалиран  от него субект ! , вече прекратявянето  е на "Правилното" основание сега  - чл. 24 , ал. 1 , т. 2 от  Договора , точно както беше посочено  от мен в Настояването ми от 16. 08. 2021 год. до Дарин Димитров  . . . 

    Казано честно , винаги съм бил убеден в своята правота във всичките си активности по тази местна "сага" , продължаваща вече седма година ! ,  като ми е било без много  голямо значение дали ще трябва да преодолея Ината , както и правенето нарочно и  "на пук" с  произход било от село Светлен , или пък от кв. Въбел , дори . . . 

За мен водещото при развенчаването на  тази поредна ,  и общо взето -  безумна "Схема" ,  винаги е било да се възстанови СПРАВЕДЛИВОСТТА  , да се преустановят загубите и пропуснати ползи за Общината , както и разбира се този представител на   тези -  за мен силно  набедени за  герои ,  и тежки  сенки от близкото ни минало - незабравимо на местно ниво , да получат това , което те напълно  заслужават за своето потресаващо  поведение през последните няколко години ! 

  Със сигурност от много отдавна аз не съм наивник в средна възраст , и изобщо  нямам никакви  илюзии  по отношение на бъдещото поведение на Д. Димитров като кмет , че едва ли не той ще се спре ВЕЧЕ  да работи основно за частните интереси на няколко дружества и лица ,  в оставащият му вече половин ВТОРИ  мандат от две години , за сметка на ОБЩИТЕ ИНТЕРЕСИ НА ВСИЧКИ !

  Дари напротив - аз не крия , че за многото подобни и  фрапантни случай - на които съм се натъкнал ,  и работя активно по тях и  сега , той трябва да бъде предсрочно отстранен като кмет на Община Търговище ! 

   Само Времето ще покаже дали съм прав ,  или пък  греша в това  . . . 

  Поредната ми победа по ЗДОИ се случи в Решение № 98 / 08.09.2021 год. на Адм. съд - Търговище  , с което беше отменено Рш - ДОИ - 59 / 07.07.2021 г. на кмета Димитров ,  по поредно ми  Заявление до него   . . . 

  С думи прости , става въпрос за нежеланието на Д. Димитров да ми предостави копие от Договора за учредяване правото на строеж ,  сключен с  "Панацея" ЕООД (  става въпрос за изграденият като обект -  аптека Медика срещу болницата ни ) .  

  Така или иначе , всеки които желае , може да се запознае в детайли с него - Достъпа е публичен , а за мен Закона бе приложен както трябва ! 

 За пореден път обаче  нежеланието на кмета Дарин Димитров да ми предоставя точно това , което аз съм заявил в Заявлението си  , донесе и поредните 510 лева разходи за адвокатски хонорар - за съжаление платени не от отличната заплата от около 4 000 лева на кмета ни  , а от клетият ни Общински бюджетец , за жалост  .   

 Конграчулейшън и за това негово ново и  високо творческо постижение , все пак   . . .  


  И понеже днес е 17. 09. -  празник на Вяра , Надежда , Любов и майка им София , ще спра до тук  аз сега , пожелавайки ви преди всичко  : 

  

   КУРАЖ  И  СВЕТЛИНА  !   

   


Тагове:   ЦСКА,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rusev
Категория: Политика
Прочетен: 1322542
Постинги: 770
Коментари: 98
Гласове: 614
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031