23.05.2022 10:57 - Биотероризмът по американски - експериментите на САЩ в лабораториите в Украйна са сравними по своето естество с тези на нацистите в концлагерите през ВСВ
Автор: iw69 Категория: Политика

Последна промяна: 23.05.2022 16:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Защо сценариите за биоекспериментите в Украйна може да са верни

В продължение на много години на територията на Украйна работят 30 секретни американски биолаборатории, а украинският персонал няма пряк достъп до изследванията и никой никога не докладва в Киев. На военен език това се нарича биотероризъм. И така, какво се случва там? Вече има няколко хипотези.

Първи са японците

Всъщност САЩ не са първите в това отношение. Те са наследници на японските милитаристи от ВСВ от т.н. Отряд 731, чиито специалисти създават бактериологични оръжия в лабораториите на Манджурия и Курилските острови. Никой не излиза жив от там.

Японците се фокусират върху изучаването на разпространението на инфекции сред човешката популация и върху експерименти за бактериологично заразяване на райони с помощта на насекоми, птици и дори гризачи. Между другото, по време на Втората световна война те заразяват не само китайски територии с антракс, но и изхвърлят заразени гризачи в Съединените щати. За щастие епидемията от чума е бързо овладяна. Ръководителят на отряд 731, микробиолог Исири Сиро провежда експерименти върху американски военнопленници. .

Освен чумата, японците работят и с шап, бруцелоза и мелиоидоза, инфекции, с които човек може да се зарази от коне. Те тестват аерозоли за разпространение на инфекцията, но в крайна сметка се спират на бълхи, разпространяващи чумата. През лятото на 1940 г. „оръжията“ са тествани в Централен Китай близо до Ниндо и Чангде. А по време на сблъсъка между Червената армия и японците на Халхин-Голе, японски войници камикадзе заразяват реката. Проведени са и експерименти за заразяване на добитъка чрез отровна храна, разпръсната из полетата.

Вече се знае, че в Украйна се прави същото. Американците търсят начини да увеличат патогенността на вирусите и да увеличат максимално разпространението им в Украйна и Русия. За да направят това, те планират да използват птици, мигриращи гризачи и насекоми. Именно над Украйна се пресичат миграционните пътища на прелетните птици, които след това пресичат почти цялата територия на Русия. Планирано е те да бъдат заразени с опасния щам на грип H5N1 и нюкасълската болест, азиатска чума по птиците, която засяга и хората. Но това е само върхът на айсберга. В Джорджия американците все още експериментират с „пръскане“ на заразени с малария комари в американската военна лаборатория „Център Лугара“. Имат и боеприпаси с капсули за токсични вещества и система за създаване на димни завеси с отрови.

Разработване на генетични оръжия

Вече е известно, че американците работят с чума, антракс, туларемия, дифтерия и други опасни инфекции, докато събират проби от руска ДНК, които не само са изследвани на място, но и са изпращани в Австралия. В същото време медиите уверяват зрителите, че науката все още не е стигнала толкова далеч и е невъзможно да се създадат инфекции, които засягат определена етническа група.

„Това е невъзможно!“ – уверява журналистите американски професор по биохимия, който открито събира ДНК в цяла Русия – за да определи произхода, принадлежността към определени родове и дори да намери генетични роднини. И никой не го контролира. Къде отива ДНК-то на руснаците?

През 2018 г. членът-кореспондент на Академията на военните науки, американистът Сергей Судаков, представя на обществеността факта, че от 2015 г. Съединените щати създават нови биолаборатории за експерименти, които изискват само доброволци. „Това предполага, че американците вярват, че е възможно да се създаде биологично оръжие, което ще засегне само определен народ и определена раса“, казва Судаков. Ето защо Русия и източните страни са буквално заобиколени от американски биолаборатории – конспиративните теории стават очевидни.

Възможно е американските наследници на Менгеле и Исири Сиро да се опитват да идентифицират гените, отговорни за междуетническите различия, и да намерят механизми на действие върху тях, за да създадат инфекции, насочени само към руснаците, или с цел изменение на „руските“ гени в посока на по-доброжелателни и покорни народи. Факт: през декември 2015 г. американските военни провеждат мащабен експеримент върху 340 доброволци в центъра „Лугар“ в Тбилиси: обещано им е да бъдат излекуват хепатит С. От експерименталните пациенти 57 умират, като 30 от тях за един ден. В графата „Причина за смъртта“, според руското разузнаване, фигурира – „неизвестна“.

Божият ген

Теорията, че геномът на човек може да съдържа определени гени, отговорни за неговата духовност: вяра в Бог, съпричастност и принадлежност към хората, безкористност и интуиция – е изложена преди 20 години от американски генетици. На Запад Дийн Хамър става известен с „научно обосноваване“ на хомосексуалността. Твърди се, че това е генетично заболяване, а не дефект. Той основава своите открития върху Божия ген на базата на генетични, психологически и невробиологични изследвания на доброволци, включително изследване на близнаци, които са отглеждани поотделно.

Трябва да се отбележи, че изследванията върху генетиката на близнаците започват в САЩ през 30-те години на миналия век, а през 40-те – в нацистка Германия. Същите хора, от гледна точка на нацистите, са идеалният обект за изследване. Д-р Смърт Менгеле започва това изследване – в концентрационните лагери той провежда ужасяващи експерименти върху деца: инжектира различни вещества на единия от близнаците, а другият остава като контролен обект. Изследвания подобни на тези правени от Менгеле продължават и на Запад след войната. През 60-те години на миналия век САЩ провеждат нехуманен експеримент с тризнаци: те са разделени, отглеждани в различни условия и наблюдавани за развитие и поведение.

Оказа се, че нивото им на интелигентност е различно, тоест зависи от възпитанието и околната среда, други свойства на човешката природа са изненадващо сходни – сред тях са вярата в Бог, привързаността и интуицията.

Ученият смята, че такива човешки чувства като любов към родината и патриотизъм са частично наследени и могат да бъдат измерени. Генът VMAT2, който е отговорен за транспортирането на моноаминови невротрансмитери като допамин, норепинефрин и серотонин до мозъка, е отговорен за тези чувства. Добрата му работа осигурява на човека еволюционно предимство и оптимизъм, което му позволява да живее, да строи къщи и да ражда деца в най-трудни условия. Учените вече знаят как да повлияят на този ген с помощта на лекарства като тетрабеназин или валбеназин, но може би американците са решили да отидат по-далеч и просто да унищожат руснаците като народ?

Възможно е през 2014 г. вече да сме видели ефекта на новите генетични лекарства на Майдана: американците поят украинците с чай, а Виктория Нуланд им дава „бисквитки“, след което нормалните хора буквално полудяват пред очите ни. Скоро ще научим много. Възможно е един Нюрнберг да не е достатъчен.

Вече тече разследване от Следствения комитет на Русия, който трябва да идентифицира всички замесени в производството на забранени биологични оръжия. Руските учени дешифрират заловените материали. Китай иска обяснение от Съединените щати, а руското министерство на отбраната посочва, че коронавирусът, който отне живота на пет милиона по света, може би идва от някоя от украинските лаборатории, а не от Ухан. Има доказателства, че американците са искали да използват прилепи за разпространение на инфекцията близо до границите на Русия, работили с вируса Ковид. Междувременно повече от 330 американски биолаборатории продължават да работят в 30 страни. А какви химери се създават там, можете само да гадаем.

Източник: trud.bg

1. nacionallist - Почти всеки ден над родното ми Търново, летят изтребители на Нато...
23.05.2022 14:26
... целият град кънти от шума на натовския авион почти денонощно. България се е превърнала в учебен полигон на алианса и силите на Запада. :(
цитирай
2. iw69 - Лошо е това!
23.05.2022 16:27
Управниците са ни пришили към алианса и тежко ни и горко ни, ако нещо стане.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.

Автор: iw69