Постинг
03.08 10:25 -
Откриването на Олимпиадата в Париж се превърна в "сатанинския бал" на управляващите днешна Франция педалетки (президент, премиер, външен министър и др
Само в извратената атмосфера на откриването на Олимпиа 2024 геясалия Макрон и обграждащите го деградати могат да се почустват за кратко „победили“ на абсолютното морално дъно, което представляват тези вулгарни дегенерати
Церемонията по откриването на Олимпийските игри в Париж се превърна в скандал и предизвика буря от критики по света. Политици, блогъри, политолози и духовници единодушно посочиха неуважение и осмиване на християнството. Експертите обаче са убедени, че изборът на номера за тържеството не е случаен, сюжетът е бил изискван от френския президент Еманюел Макрон по политически причини.
В Париж се състоя церемонията по откриването на Летните олимпийски игри. Събитието обаче, което обикновено протича в тържествена обстановка и привлича вниманието на милиони хора по света, този път беше помрачено от поредица от скандали.
Така основателят на услугите за споделяне на файлове “Мегаъплоуд” и “Мега”, Ким Дотком (Ким Шмиц), разкритикува церемонията. Събитието се почувства като „заключителна церемония за човечеството“, каза той. Както пише “Спорт Експрес”, френската метъл банда “Годжира” „изуми с изпълнение“ с препратка към екзекутираната кралица на Франция Мария Антоанета - „по някое време момиче, което държи отсечената си глава в ръцете си, започна да пее“.
Освен това „зрителите бяха зашеметени от двама брадати мъже“: единият е „уж бог Дионис, по-скоро като Татко-смърф“, вторият е „или мъж в женско облекло, или жена с фалшива брада“. В същото време „някои от тях станаха част от едни от най-провокативните кадри на шоуто – в един момент режисьорите на предаването показаха група провокативно облечени хора, седнали като на картината „Тайната вечеря“ на Леонардо Да Винчи."
Гръцкият портал “Пронюз” написа, че „присъствието на церемонията по откриването на Олимпийските игри през 2024 г. на транвестити, които се представяха за... Исус Христос и неговите ученици“, предизвика „бурна реакция“ и показва „пълния крах на западната цивилизация“, превръщането на празника на олимпизма и неговите идеали в парада на транссексуалните хора.“
Богохулната пародия предизвика недоволство и във френския епископат. Духовенството изрази съжаление за церемонията, която „включваше сцени на осмиване на християнството“, съобщава “Фигаро”. Както добавя изданието, много десни политически фигури и интернет потребители бяха възмутени, осъждайки „християнофобската“, „неуважителна“ или дори „богохулна“ продукция.
Племенницата на Марин льо Пен Марион Морешал каза, че е гледала церемонията с децата си. Тя каза, че е трудно да се оценят "няколкото добри сцени" между "обезглавената Мария Антоанета, целуващата се двойка, трасвеститите". Тя говори и за "общата грозота на костюмите и хореографията".
Друго фиаско беше моментът с издигането на знамето - то се оказа обърнато на пилона. Не всички зрители обаче видяха това, тъй като някои от тях напуснаха празника преди началото му. Според ”Франт Инфо” видимостта е била лоша по горните брегове на Сена. Освен това на места гледката беше закрита от дървета и огради, както и от чадъри на зрители, отворени при началото на дъжда.
Междувременно, според експертите, церемонията по откриването на Игрите в Париж е в известен смисъл логична: тя отразява ехото от Френската революция и моралната деградация на Запада. „Не страната, а глобалният Запад беше домакин на игрите символично и смислено“, пише политическият консултант Мария Сергеева.
Според нея Париж се е превърнал само в един от градовете на този „глобален свят“. „Родената в Ню Йорк Лейди Гага и Селин Дион от Квебек, англоговорящият евробоклук в дискотека с транс и калифорнийският наркоман Снуп Дог – на церемонията имаше демонстративно малко националност“, подчертава анализаторът.
„Единственият непарижки символ на Франция - Жана д"Арк - не приличаше на младо девствено момиче, а или на мрачна смърт, или на конник на Апокалипсиса. И това е интересно. Обикновено Олимпийските игри се използват от страните за изразяване на национална суета и за позициониране на имиджа на страната в света. И тук на преден план са глобалните елити, глобалните западни знаменитости“, продължава експертът. Политическият консултант посочва: „Имаше толкова малко спорт в церемонията по откриването, че веднага става ясно, че Игрите сега са предимно геополитически.“
На свой ред теологът Роман Лункин посочва обидни и богохулни изпълнения по време на церемонията по откриването на Олимпиадата.
„Пародиите на християнски теми в Париж са богохулство, защото те хулят Христос и Евангелието. Тайната вечеря, която е прототип на Евхаристията, която се случва по време на богослужението на християни от всички деноминации, е изпълнена с очевидно грешни персонажи, които нарушават библейските заповеди“, обяснява той.
„Те тържествено парадират с всичко, което противоречи на традиционното християнство. Вечерята в изображението на картината на Леонардо да Винчи не е избрана случайно, тъй като това е централното място на Новия завет и това, което се случва там, е сърцето на веруюто. Идеолозите на Олимпиадата искаха да стигнат право до сърцето. В случая има желание да бъдат обидени и подкопани основните символи на християнската вяра“, подчертава експертът.
Той също така нарича случващото се „апотеоз на разврата“ и припомня Френската революция, следствие от която според него е формата на откриването на Олимпиадата. „Революцията свали църквата от нейния пиедестал и провъзгласи култа към висшия разум“, твърди анализаторът. “Идеите на Просвещението и френските философи полагат основите на секуларизма, които днес във Франция се определят като републикански ценности. Междувременно секуларизмът сам по себе си не предполага подигравка с религията: за светските хора вярата е или „дълбоко в душата“, или изобщо не е интересна”, продължи той анализаторът. „Настоящият сатанински бал на Еманюел Макрон е проява на либерална идеология, антиидентичност и антитрадиционализъм, които не могат да бъдат спокойни за религията. Според тяхната версия вярата на мнозинството трябва да бъде унизена и низвергната, а малцинствата, необходими за идеологията, сами да управляват шоуто и да променят традиционните ценности и институции по свое усмотрение“, добавя Лункин.
На този фон той признава, че „много от транссексуалните хора, които участваха в церемонията, може би се смятат за християни, създавайки постмодерно, по-„отворено християнство на любовта“, където няма твърди истини и ценности.“ Анализаторът е убеден: „откриването на Олимпиадата е умишлена акция за унищожаване на идентичността на европейците, а не нечия случайна шега“.
„За Макрон, като представител на антиидентичността, това е начин да се покаже прогресивността на френската култура и общество в противовес на „архаичните ценности и политики“. Антиидентификаторите – интелектуалци, журналисти, културни дейци, част от политическия елит – знаят много добре, че няма да получат никаква съпротива в едно общество, възпитано в духа на културата на отмяна“, отбелязва теологът.
„Макрон също така вярва, че това е добър начин да консолидира победата си над френските идентисти, представени от движението на Марин льо Пен и Джордан Бардела, и собствената си роля на пропагандатор на „новите ценности“ в ЕС. Може би това ще бъде полезно за бъдещата му кариера след президентството“, саркастично каза експертът.
Олимпиадата, с пръски кръв, полуезически шабаш и конникът на Апокалипсиса в края, беше отхвърляне на всичко свято в името на спектакъла, което зарадва Макрон. Само в такава гнусна атмосфера той може да бъде победител в нещо.
Иначе, може да гледате критики за вулгарното откриване на парижката Олимпиада и по западни медии като напр. във видеото по–долу, разбира се има и много други:
Церемонията по откриването на Олимпийските игри в Париж се превърна в скандал и предизвика буря от критики по света. Политици, блогъри, политолози и духовници единодушно посочиха неуважение и осмиване на християнството. Експертите обаче са убедени, че изборът на номера за тържеството не е случаен, сюжетът е бил изискван от френския президент Еманюел Макрон по политически причини.
В Париж се състоя церемонията по откриването на Летните олимпийски игри. Събитието обаче, което обикновено протича в тържествена обстановка и привлича вниманието на милиони хора по света, този път беше помрачено от поредица от скандали.
Така основателят на услугите за споделяне на файлове “Мегаъплоуд” и “Мега”, Ким Дотком (Ким Шмиц), разкритикува церемонията. Събитието се почувства като „заключителна церемония за човечеството“, каза той. Както пише “Спорт Експрес”, френската метъл банда “Годжира” „изуми с изпълнение“ с препратка към екзекутираната кралица на Франция Мария Антоанета - „по някое време момиче, което държи отсечената си глава в ръцете си, започна да пее“.
Освен това „зрителите бяха зашеметени от двама брадати мъже“: единият е „уж бог Дионис, по-скоро като Татко-смърф“, вторият е „или мъж в женско облекло, или жена с фалшива брада“. В същото време „някои от тях станаха част от едни от най-провокативните кадри на шоуто – в един момент режисьорите на предаването показаха група провокативно облечени хора, седнали като на картината „Тайната вечеря“ на Леонардо Да Винчи."
Гръцкият портал “Пронюз” написа, че „присъствието на церемонията по откриването на Олимпийските игри през 2024 г. на транвестити, които се представяха за... Исус Христос и неговите ученици“, предизвика „бурна реакция“ и показва „пълния крах на западната цивилизация“, превръщането на празника на олимпизма и неговите идеали в парада на транссексуалните хора.“
Богохулната пародия предизвика недоволство и във френския епископат. Духовенството изрази съжаление за церемонията, която „включваше сцени на осмиване на християнството“, съобщава “Фигаро”. Както добавя изданието, много десни политически фигури и интернет потребители бяха възмутени, осъждайки „християнофобската“, „неуважителна“ или дори „богохулна“ продукция.
Племенницата на Марин льо Пен Марион Морешал каза, че е гледала церемонията с децата си. Тя каза, че е трудно да се оценят "няколкото добри сцени" между "обезглавената Мария Антоанета, целуващата се двойка, трасвеститите". Тя говори и за "общата грозота на костюмите и хореографията".
Друго фиаско беше моментът с издигането на знамето - то се оказа обърнато на пилона. Не всички зрители обаче видяха това, тъй като някои от тях напуснаха празника преди началото му. Според ”Франт Инфо” видимостта е била лоша по горните брегове на Сена. Освен това на места гледката беше закрита от дървета и огради, както и от чадъри на зрители, отворени при началото на дъжда.
Междувременно, според експертите, церемонията по откриването на Игрите в Париж е в известен смисъл логична: тя отразява ехото от Френската революция и моралната деградация на Запада. „Не страната, а глобалният Запад беше домакин на игрите символично и смислено“, пише политическият консултант Мария Сергеева.
Според нея Париж се е превърнал само в един от градовете на този „глобален свят“. „Родената в Ню Йорк Лейди Гага и Селин Дион от Квебек, англоговорящият евробоклук в дискотека с транс и калифорнийският наркоман Снуп Дог – на церемонията имаше демонстративно малко националност“, подчертава анализаторът.
„Единственият непарижки символ на Франция - Жана д"Арк - не приличаше на младо девствено момиче, а или на мрачна смърт, или на конник на Апокалипсиса. И това е интересно. Обикновено Олимпийските игри се използват от страните за изразяване на национална суета и за позициониране на имиджа на страната в света. И тук на преден план са глобалните елити, глобалните западни знаменитости“, продължава експертът. Политическият консултант посочва: „Имаше толкова малко спорт в церемонията по откриването, че веднага става ясно, че Игрите сега са предимно геополитически.“
На свой ред теологът Роман Лункин посочва обидни и богохулни изпълнения по време на церемонията по откриването на Олимпиадата.
„Пародиите на християнски теми в Париж са богохулство, защото те хулят Христос и Евангелието. Тайната вечеря, която е прототип на Евхаристията, която се случва по време на богослужението на християни от всички деноминации, е изпълнена с очевидно грешни персонажи, които нарушават библейските заповеди“, обяснява той.
„Те тържествено парадират с всичко, което противоречи на традиционното християнство. Вечерята в изображението на картината на Леонардо да Винчи не е избрана случайно, тъй като това е централното място на Новия завет и това, което се случва там, е сърцето на веруюто. Идеолозите на Олимпиадата искаха да стигнат право до сърцето. В случая има желание да бъдат обидени и подкопани основните символи на християнската вяра“, подчертава експертът.
Той също така нарича случващото се „апотеоз на разврата“ и припомня Френската революция, следствие от която според него е формата на откриването на Олимпиадата. „Революцията свали църквата от нейния пиедестал и провъзгласи култа към висшия разум“, твърди анализаторът. “Идеите на Просвещението и френските философи полагат основите на секуларизма, които днес във Франция се определят като републикански ценности. Междувременно секуларизмът сам по себе си не предполага подигравка с религията: за светските хора вярата е или „дълбоко в душата“, или изобщо не е интересна”, продължи той анализаторът. „Настоящият сатанински бал на Еманюел Макрон е проява на либерална идеология, антиидентичност и антитрадиционализъм, които не могат да бъдат спокойни за религията. Според тяхната версия вярата на мнозинството трябва да бъде унизена и низвергната, а малцинствата, необходими за идеологията, сами да управляват шоуто и да променят традиционните ценности и институции по свое усмотрение“, добавя Лункин.
На този фон той признава, че „много от транссексуалните хора, които участваха в церемонията, може би се смятат за християни, създавайки постмодерно, по-„отворено християнство на любовта“, където няма твърди истини и ценности.“ Анализаторът е убеден: „откриването на Олимпиадата е умишлена акция за унищожаване на идентичността на европейците, а не нечия случайна шега“.
„За Макрон, като представител на антиидентичността, това е начин да се покаже прогресивността на френската култура и общество в противовес на „архаичните ценности и политики“. Антиидентификаторите – интелектуалци, журналисти, културни дейци, част от политическия елит – знаят много добре, че няма да получат никаква съпротива в едно общество, възпитано в духа на културата на отмяна“, отбелязва теологът.
„Макрон също така вярва, че това е добър начин да консолидира победата си над френските идентисти, представени от движението на Марин льо Пен и Джордан Бардела, и собствената си роля на пропагандатор на „новите ценности“ в ЕС. Може би това ще бъде полезно за бъдещата му кариера след президентството“, саркастично каза експертът.
Олимпиадата, с пръски кръв, полуезически шабаш и конникът на Апокалипсиса в края, беше отхвърляне на всичко свято в името на спектакъла, което зарадва Макрон. Само в такава гнусна атмосфера той може да бъде победител в нещо.
Иначе, може да гледате критики за вулгарното откриване на парижката Олимпиада и по западни медии като напр. във видеото по–долу, разбира се има и много други:
Ние сме с Виктор Орбан :: Патриоти за Ев...
Удобството на диспенсъра за вода*
Крахът на САЩ в Украйна ще освободи Евро...
Удобството на диспенсъра за вода*
Крахът на САЩ в Украйна ще освободи Евро...
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене